I hope you doing fine

imorgon ska jag försöka hinna städa huset innan mamma och pappa kommer hem
hade varit kul att göra någon nöjd någon gång iallafall, hehe.
sen ska jag skriva rent det jag jobbat och lämna det till pappa, sen vidare.
jag ska göra en lista över saker jag ska packa. är planerar-människa.
det är sjukt roligt. ni vet det där med små skarpa lappar och påminnelser
kanske är det roligt, men det roligaste av allt är att jag aldrig tittar på
lappen när jag väl ska packa haha. nog om det.
ska försöka hinna med lite hemma-spa senare emot kvällen också.
saaaaamt kolla h&m och det där tillsammans med mamma.
äsch, jag vet inte. brukar aldrig bli av något när jag planerar.
ska ta dagen som den kommer, vakna när jag vaknar osv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback