i'm calling out for you again

han håller mig hårt i handen som om vi skulle försvinna från varandra om vi tappade taget
han puschar sina läppar extra hårt emot min sminkade panna
vi kramar om varandra en gång till och viskar slut på alla söta meningar i världen
vi pratar en stund om hur hemskt det vore om vi skulle skiljas åt
om något kom ivägen eller om någon rent av förstörde allt vi någonsin byggt upp.

Personliga tankar studsar mellan tankar man inte borde tänka.
Tänker på alla respektlösa utvägar många ofta missbrukar utan någon som helst medkänsla.
hur man kan gå från att vilja dela livet med någon, till att trösta sig i någon annans famn.
Omöjligt för mig, men antagligen för att jag är förälskat blind i min livskamrat
jag ska bo under samma tak som honom och testa att utvidga vyerna lite extra
Jag är nöjd. Det duger länge för mig att pussa samma person 100 gånger om
varje vecka, varje dag. Så länge han håller mig ömnt om natten.

People just taking everything too serious.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback