it feels sometimes like a joke

igår åkte jag & alex och badade i sågtjärn, testade stå på hans axlar men det gick inget

vidare. nu är jag hemma, mätt och belåten, trött och förvirrad.
vet inte vad jag ska hitta på. ellinor jobbar ända fram till 9 så får väl vänta till det.
mest av allt vill jag bara se prison break, har börjat titta på det tillsammans med
alex. fan vad bra det är, går aldrig riktigt att sluta titta.
borde väl lägga upp lite bilder från kameran vid detta laget men jag orkar faktiskt inte.
funderar på att ta mig en tupplur, nej det kan man väl inte göra nu?
kan? jo det gör jag.
jag hade inte sagt nej till det där håret. men snart får jag också långt :)
blir en sväng till gbg med ellinor troligtvis nästa vecka, hoppas det blir av nu bara!
nu ska jag se en film. hade! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback