it gets harder everyday

förlåt för hemskt dålig uppdatering, men det blev bestämt i förrgår

att jag och trude skulle dra till göteborg (igår) och nu kommer en lång uppdatering genast.
körde på en varm outfit pga att det var vidrigt kallt ute på morgonen.
tröja - h&m / jacka - h&m / tight - vetintevar / halsduk - mamma.
mitt upp i allt annat stress hann jag iallafall med en ego-bild.
trude på tåget.
vägen mellan trollhättan och göteborg var avstängt för tåg så vi åkte buss sista biten ist.
trude.
trude fick för sig att pierca naveln and here we go. sjukt nervös var hon iaf haha.
:)
påväg hem, använde inte kameran så mkt i stan för har tappat bort linsskyddet :/
cola från mcdonalds samt en mcflurry med daim och chokladsås icke-omrörd. MUMS!
trude blev nöjd :)
jag ville bara hem för all värk i kroppen. usch!


Kommentarer

Postat av: Britt Helen

Fin blogg:))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback