just gonna sit here and watch you smile

har sagt det förut och säger det igen, det är inte min grej detta med att gå upp tidigt alltså.
sitter som vanligt i affären, idag är det torsdag (!!) och imorgon åker vi.
varför har jag inte packat än? måste hem och göra det idag känner jag annars glömmer jag
väl bort det viktigaste imorgon. jag längtar, jag har längtat, och jag längtar igen.
hoppas på en S-J-U-K-T bra helg utan tjafs :) tror vi kan fixa det, host.


idag är jag vidrigt trött, har blivit  j ä t t e  förkyld också så kan knappt säga något
meeeeen, nu har jag laddat med halstabletter så ska nog klara en dag till.
jobb idag och imorgon sen slipper jag detta i 4 dagar, jag längtar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback