lyckligare kan man inte bli

JAG KOM IN!!!
grejen varför jag inte skrev det igår var för att jag kom in på fel
det hade blivit fel vid kodningen så det stod att jag kommit in på östrabo
jag ringde göthe för att kolla och det stämde, det hade blivit fel
men han ringde nyss och nu är det löst. jag är intagen på plusgymnasiet
och jag är nog fan den lyckligaste i världen just nu tror jag!
livet känns underbart!!
nästa helg åker jag och min stora kärlek till min sommarstuga i mitt älskade
värmland och firar våran 2-års dag. kommer nog bli bästa dagen på länge.
tar troligtvis mulen upp om vi kan, fan vad kul!
det är ju grebbestad-carnivalen den helgen men alex ville hellre till värmland
and also I så blir allt det ändå :) kan ju inte firas på något bättre ställe.
och om några veckor får jag börja planera flytten, sen ska vi även åka
till ikea, ska jag bo någonstans ska det vara fint haha.
liseberg ska vi också hinna med. denna sommaren blir nog bästa någonsin trots allt!
missade ju jobbet hela denna veckan så ska jobba en vecka extra alla andra
men det är då fan värt alla pengar ;) nytt bankkort har jag fått också
påfyllt och klart snart. eclipse ska jag åka på inom 1 vecka. JAG ÄR LYCKLIG!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback