underbart bra kväll igår med min pojk

blev kalas igår, fick mig lite kort så det kommer snart.
när vi kom hem bestämde jag och alex oss för att dra ut till crossbanan
och bada, men när vi kom dit ut var det ju redan folk där.
så vi körde vidare (med moppen) in på grusvägar och grejer haha
höll på att bli klämd i järnvägsstolparna som åkte ner när vi körde under
höll även på att köra ner i diket haha. riktigt underbar och rolig kväll
med världens bästa pojkvän.


nu sitter jag borta i affären o börjar jobba om ca 7 minuter
känns riktigt trist, inte ens pengarna lockar mig nu :/ eller jo lite.......
måste dra, ikväll ska jag färga håret och ta det lugnt. tjenix!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback