uppdatering från helgen.

hej igen, nu är jag tillbaka på riktigt och mår liiiiite bättre än förut idag.

väntar på samtal av göthe, var inne och kollade och det står att jag är intagen
på stylist som jag önskade (!!!!!!) men vill vara helt säker innan jag jublar haha.
ska isåna fall givetvis fira det med gott käk har jag tänkt. slänger mig i duschen
snart och drar ner och köper lite behövligt på ea's. men nu kommer det lite uppdatering först.

torsdag: efter allt stress och mas hit och dit kom vi faktiskt iväg till grebbestad
hyffsat tidigt, vi slängde upp tältet och sen satte vi oss och grillade på engångsgrillar haha.
fredag: vi var uppe redan vid halv 8 och jag drog ner för att duscha, när det var
vi vid tältet en stund sedan gick vi in till grebbestad och käkade underbar langos
när vi kom tillbaka tog vi det lugnt en stund till sedan gjorde vi oss klara för
grebbestad mot kvällen. kvällen blev halvt som halvt bra, började bra men slutade värre.
lördag: denna dag blev mycket bättre, jag och alex gick ner till stranden för att sola
och där var vi i ca 1 timme. tillbaka till tältet och "solade" där ett tag.
senare emot kvällen hittade jag emelinn och helt plötsligt blev det jag hon
och massa killar i bussen. i grebbestad var det allmänt mysigt och bra.
brabra kväll måste jag säga.
söndag: drog hem och duschade, packade om och gjorde färdigt fyrhjulingarna.
jag, pappa och tobbe. första natten stannade vi till i sommarstugan
dagen därpå körde vi ända fram till dombås och sov över där i en liten stuga.
igår var vi vid trollstigen och geiranger, bästa jag gjort på länge!
finns inte ord till hur mäktigt det var där..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback