inget lust att jobba - smiter till sanna

Sitter just nu i affären, blir inget jobbande idag för min del.
bättre jag njuter av det underbara vädret och min underbara vän sanna.
ska lägger mig tidigt ikväll så jag hellre kan jobba in lite extra
timmar imorgon som försvinner nu idag då.
tror det blir en sväng på mackerian, alla tjatar om det stället
så får väl dra mig dit jag också då.
Idag ska bikinin på iallafall, inte först nu som jag inser att det
inte hade gjort något om jag tränade
lite mer innan jag skulle börja med detta blottandet haha.
Hade behövt sola också, är superblek.

längtar till dessa jobbveckorna är över,
nästa vecka blir det ju iallafall ett litet avbrott eftersom
det är midsommar, hoppas verkligen bara att vädret är bra också.
ska troligtvis befinna mig i underbara grebbestad.
kan inte bli en bättre dagen-efter-dag än att sitta där nere o äta en langos.
snart drar jag och alex även iväg till värmland, och lisseberg
ska vi försöka hinna med också. det händer mycket denna sommaren,
jag ska flytta ner och mycket som ska inhandlas till
lägenheten för att jag ska vara nöjd haha. men det blir nog bra tillslut.

nej, nu får jag sluta ska sitta o vänta på mamma en stund till.
ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback