finns alltid något mer vi vill ha

okej, det är sista skolveckan och jag har sett fram emot denna veckan jätte länge
men det finns ju verkligen ingenting att göra? har så in i bomben tråkigt, lovisa var
här en sväng med hon var tvungen att dra hem o fixa en sak så hon kommer tillbax
om cirkus 2 timmar. men vad ska jag göra fram tills dess? mår inge vidare heller så
känner mig inte så pigg till att göra precis vad som helst heller faktiskt. alex är i
bengtsfors med skolan och jag hade gärna tvingat mina föräldrar hämta honom
om det var så att han inte hade behövt vara med där, men nu måste han ju det :/
hoppas iallafall att jag är piggare imorgon när det blir cabaréträning direkt på morgonen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback