godmorning everyhopa

inlägget igår glömde jag publicera, men jag orkade mig runt sjön!

vi snackade lite skit och sånt är ju aldrig fel med tanke på vem
allting handlar om. natten tillbringades öf cöörse hos alex
hemma igen är jag nu, ska snart packa ner sista grejerna
fan vilket tjat det blev om att packa nu det sista? skitsam.

ska bli så mysigt att tälta haha! har verkligen inget emot det som andra
jag har inte tältat på länge för att jag tyckt att det är läskigt haha
men idag blir det av, och med hjälp av 5 killar till mesar ska jag nog klara
det galant....hehe kanske. blir grill och slappt ikväll iallafall, tur det för jag är svintrött!
fick även höra en annan kul sak, nämligen att jag tydligen härmat någon med
att färga håret mörkt. tyckte det var ganska kul så bestämde mig för att skriva det.
1. jag skulle aldrig färga håret mörkt från blondt 2 dagar före en planerad midsommar
2. jag hade inte en aning om att den andra personen som jag ska ha härmat hade gjort det
3. hade jag vetat det, hade jag aldrig ens skrivit det med tanke på att personen är
det sista jag någonsin skulle vilja likna. fan vad hemskt!
4. jag drev med alex, sedan vidare på FB, stackars flicka hur kom du in där? :) med
tanke på att vi inte är vänner så måste du vara väldigt intresserad av mig.
5. jag hade aldrig tänkt att färga håret, jag satt med den blonda färgen i när jag skrev det.
Sååå, nu har vi det förklarat, fan vad smickrande det är när man verkar så intressant.
Puss på dig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback