he kissed my lips, I taste his mouth

hela dagen har jag, sanna o lovisa försökt komma på något att göra för att fördriva tiden
timmarna idag har vi mest tillbringat i sannas kök och soffor, tittade även en sväng
på bröllopet som nästan alla andra i hela sverige idag, ena stunden kändes det fint
andras stunden kändes det bara överdrivet. pff, jag vet faktiskt inte vad jag tycker.

nu ska vi snart iallafall dra vidare emot lovisa skulle jag tro, får hoppas att det händer mer där
imorgon ska jag o alex till thn, måste göra om naglarna för att de ska hålla.
känns lite trögt att åka dit bara för det men shit the same, jag har ju hittat mina mobilhörlurar
nu så nu kan jag åka tåg i hela mitt liv om det är så. på måndag är det jobb igen, inte speciellt taggad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback