here we go again

har inte hittat kortet, allt känns så dystert idag så jag köpte fan tröst-godis!

det är nog första gången, brukar snarare bli så att jag inte äter något alls.
så får väl se om detta botar och om jag hittar kortet inom väldigt snar framtid, hehe.
ska packa färdigt sen för att jag vill ha allt klart i tid, maten köper jag imorgon.
kommer nog bli bra det här! fan vad mysigt med tält, har inte sovit i det på måånga år
sen även skönt att slippa allt jävla tjaffs, ibland är killar en bra utväg
och MIN kille, han är bara bäst i världen :) detta blir braaaa!!
och nej, jag har inte färgat håret. inget jag skulle göra 2 dagar före midsommar
sounds kind of stupid.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback