I can only tell you what it feels like

hej alla intresserade.
naglarna igår blev bra igår, jag kan pusta ut och slippa bry mig om att behöva se ut som en kille
på händerna, firade med mat från Mcdonalds och jag måste säga jävlar vad gott det var!
pussade min älskade på kinden hela vägen hem och lyssnade på eminem o rihannas pepplåt
imorse tänkte jag sova länge men blev väckt av pappa som ringde o bad mig komma bort
därför har jag befunnit mig bland stora kartonger idag och försökt fått ihop nya fyrhjulingar.
nu är jag hemma, ska alldeles straxt börja städa en timme eller två sen ska lovisa hjälpa mig
med mitt hår lite senare ikväll som jag ska försöka få fixat till midsommar om det vill det sig..


idag kände jag ett sånt där lyckorus sprida sig genom kroppen
nya naglar, färdiga planer inför helgen, blivit sams med min bästa vän, moped har börjat funka,
planerat den kommande veckan och börjat sett nöjet i det, min bror kommer hem idag.
ibland så, ibland får jag fan till det utan att göra någonting, fan vad jag älskar när
saker som varit fel bara faller på plats av sig själv.


Kommentarer

Postat av: teuta

I miss U my friend


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback