I saw the end before we started.

så hudnära ligger du bredvid mig, smeker mig på armen och pussar mig hårt i pannan
innan du vänder dig om för att låta mig sova. så orörd och så långt borta samtidigt
som du ligger här alldeles tätt intill. när vi vaknar är det första jag känner dina armar
runt min midja och det första jag hör är dig säga hur mycket du älskar mig.
men trots det, så är det så svårt många stunder att bara blunda och tänka på allt
tänka på allt som vi fått försvinna men samtidigt så mycket som vi upplever varenda dag
går inte en dag, kan inte gå eller göra någonting utan att det till slut påminner mig om dig
du är överallt samtidigt som du inte syns till. jag vill krama dig samtidigt säga så mycket
som du inte förstår. jag älskar dig över allt annat, och låt mig göra det så länge jag kan.



det är jobbigt många gånger när hjärtat vill, men hjärnan säger till.


Kommentarer

Postat av: alex

jag älskar dig mest av allt! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback