I wanna be a billionaire so fucking bad

tjao, idag är jag glad! dock var det en helvetes dag igår..
mopeden drunknade, jag fick gå hem, pappa sa att kameran inte skulle komma förrän v. 24.
dock berättade han när jag kom hem att han bara hade lurat mig, onödigt med inte ovanligt
för att vara honom haha. så ja, min kamera har kommit och om vi hämtar den idag eller
imorgon vet jag inte ännu.
jag är riktigt glad! svenskan fick jag oväntat VG på och klarade
so:n bra. imorgon är det bara VG provet i biologin som ska göras, sen är jag heeelt finished!
imorgon ska jag troligtvis bara sitta och pilla med kameran hela kvällen tillsammans med alex.
på lördag morgon åker jag, mamma, pappa och kanske lovisa till stan. dock kanske
det blir karlstad istället men lutar med åt överby-hållet. på kvällen blir det iallafall troligtvis håbol.



på lördag ska jag: göra gelénaglar, köpa underkläder, sommarkläder och converse.
på söndag ska jag bara ta det lugnt och på måndag är det sant-läger, fan vad underbart!
glad jag har världens bästa pojkvän mitt upp i allt, längtar så extremt mycket tills vi drar
till värmland (♥) i sommar med mulen haha. samt mycket mer också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback