mina förhoppningar växte för att sen raseras.

fan vad allt är stressigt idag! har egentligen verkligen inte alls tid att sitta här.
ska gå och börja städa nu, har en hel del att göra men som tur är så kommer
faster och hjälper mig & mamma senare. igår kväll var en alldeles underbar kväll
det var först igår jag verkligen insåg hur jobbigt detta var, det är verkligen inte
så att man bara vinkar o kramar någon och går vidare, det är mycket mer än så.
kommer sakna så många, kommer sakna så mycket dagar och allt.
hursomhelst, idag har jag bara varit i skolan till halv 11 och har precis ätit pizza
med världens bästa pojkvän, fan vad jag är glad att jag har honom som ställer upp
för mig hela tiden och står ut med mig. igår var jag så stressad så jag sa att han
skulle dra hem, jag ångrade mig och han var tillbaka en halvtimme senare, hur underbar?
love







Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback