onödig rubrik

okej, nu kan jag faktiskt inte hålla tillbaka längre. inte riktigt så att det stört mig
men inte riktigt så att det gjort mig på bättre humör heller, och jag har hört det så
många gånger att man är starkare person om man tar bort de elaka kommentarerna
och går vidare och inte bryr sig. det är inte det att jag har svårt för att genomföra det
dock är jag extremt frågvis av mig, men vet inte riktigt hur detta inlägg ska gå ihop
men en rad med frågor eftersom inget pantat huvud vågar svara med ett namn här.
men jag undrar bara hur folk kan må så jävla bra som dom gör? jag skrev ett inlägg förut
och skrev en låttitel samt la in en bild på himlen, och då får jag en kommentar om att
jag är äcklig? var i hela friden kommer jag in i bilden? Jag har inte varit på humör den
senaste veckan och precis som väldigt många andra kände jag för att bara lägga in en
bild och liten text och sedan låta det tala för sig själv. men folk tänker sig inte för innan
dem skriver saker. och vad gör det andras liv bättre om jag skulle svara OK på
att jag är äcklig osv? Jag är ju för fan i tonåren och är ganska bra på att säga dem orden
till mig själv ändå, jag behöver ingen som skriver anonyma kommentarer och berättar det.
Låt mig vara äcklig då? Det är ju ändå min blogg, och jag har tillgång och rätt till att vara
precis hur äcklig jag vill eftersom det är MIN sida. det hade varit en annan sak att kanske
skriva en åsikt eller något liknande men att bara skriva "äckel" helt utan anledning är
ganska så.. smaklöst? Ska ni tycka något om mig kan ni väl åtminstånde göra det med stil?
sen förstår jag inte meningen med att kommentera sånt när jag ändå inte bryr mig?
jag kan inte riktigt hjälpa att ni troligtvis inte har en pojkvän som jag som säger minst 20 fina
saker till mig per dag, SYND om er som kanske inte har det så, SYND om er som måste
sitta och studera mina bilder så hårt att det tar ett tag innan ni vet vad ni ska kommentera.
Tacka fan gud för att ingen är perfekt
och för att ingen är den annan lik.
Slänger in en jävligt ful bild på mig och alex här, det är våra bästa sidor
att vara så fula att det stör andra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback