smiling next to oprah and the queen

första dagen på jobbigt och jävlar vad trögt det är!
vill bara hem och se på film, är så himla trött att ögonen går i kors.
imorgon blir det iallafall nordby, ska köpa mina älskade converse
om dem nu inte är slut och om bussarna går som jag vill att de ska göra.
imorgon testar jag även på något nytt, nämligen GI! ska göra det
mest för skojs skull, kul och se hur lätt jag har för att gå ner i vikt.
och då slipper jag ju ha dåligt samvete varenda gång jag stoppar i mig
något efter jag slutat med det ;) alex började med det denna veckan så hakar på han.

nu ska jag städa det sista och verkligen njuta sedan av att vara hemma.
ska inhandla nyttig mat med mamma, ta en dusch och givetvis sova med min knäppis.
bilder på vad jag köpte igår ska jag även försöka lägga upp innan det blir försent.

tjenix.



Hittade även en gammal rolig bild på mig o min bror haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback