tredje jobbardagen på motor4u

morsning korsning, precis kommit bort till affären och ska snart sätta igång att städa.
idag ska jag även stå i kassan och ta hand om telefonsamtal, ska försöka hinna tvätta
en SYM som är min egna favorit och som jag vill ut och köra med i helgen faaaktiskt.
ska alltså jobba mellan 10:00-17:00 idag, skönt att komma hem 1 timme tidigare.
Ikväll måste jag bada, har inte gjort det än i år och det är skandal med tanke på att
jag och pappa badade redan 10 april förra året när det t.om. var kvar is på vattnet.
Är det för tidigt/kallt att gå ner och lägga sig på badstranden än i år tro?

puss



Denna ska hänga med mig ut en sväng sen hade jag tänkt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback