I can't waste my time

Du talar högt om hur du saknar de gamla tiderna
då jag inte ens var i närheten till synlig för dig
kan du föreställa dig hur det känns när alla dina
broar du byggt upp en dag bara bränns?
Kan du föreställa dig att skrika dig hes
trots att ingen hörde dig vid din ansträning?
Jag har aldrig försökt att ta för mig
men jag bad heller inte om att försvinna någonstans
utanför, trots alla gånger jag försökt har
det alltid lyckats sluta på samma sätt varje gång.
Jag bad mig själv att glömma alla de där dagar
då jag försvann för att du skulle synas
Då jag lät mig själv sjunka så lågt att du flöt på ytan
Jag tror det gör ondare att inte märkas än att vara i vägen.
Du skulle aldrig kunna förstå, för jag lät dig aldrig sjunka
så långt ner som jag gjorde. Du om någon, borde veta
att man inte gjorde så emot mig.
Hittar en massa dikter på datorn.. Här var en iaf!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback