-

dagens låt: battlefield - jordin sparks
dagens frisyr: åt alla håll
dagens smink: inget
dagens klädsel: har bytat fram o tillbaka hela dagen
dagens planer: sova
dagens vill ha: alex 
dagens saknad: alex 
dagens drog: ingenting
dagens tråkigaste: att allt bara försvinner när jag nyss hade det i handen
dagens finaste: min älskling
dagens kram: Mamma?
dagens humör: glad, övertrött osv
dagens borde: sova 
dagens parfym: har inte duschat idag så
dagens bästa: Lovisa
dagens sämsta: att alex åkte tillbaka till Uddevalla
dagens sysselsättning: Datorn
dagens fundering: Inga
dagens middag: Flygande jacob!!! 
dagens mat: -
dagens kärlek: min pojkvän såklart 
dagens skratt: Lovisa
dagens irritationsobjekt: Att det är söndag
dagens smycke: armband
dagens önskan: att alla mina kläder jag beställde idag, kommer redan imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback