a drop in the ocean

Nu: Film!
Sen ska jag försöka somna lugnt och stillsamt. Imorgon stannar jag troligtvis hemma och jag
ska faktiskt försöka orka göra lite saker trots tillståndet.
Jag ska försöka pilla och börja lite med årsboken, plugga, skriva rent saker på datorn, rensa datorn
och även försöka prata ihop mig med emilia imorgon när hon slutat skolan. Nu är jag trött på denna designern!
Hittar jag inte på något nytt, ja.. Då lägger jag faktiskt ner att blogga ett tag.
En blogg ska se rolig ut, och min har hamnat långt bort ifrån den kategorin över huvudtaget..


Kommentarer

Postat av: Lovisa Månsson

du måste ju te skolan i morgon. vi har ni nationellt i engelska. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback