I remember it very well

Hade allt skrivit ett inlägg igår men varit klantig nog att jag hade raderat det. Hmm.
Nu är jag iallafall hemma, blev en bra dag med världens bästa människa igår.
Började med att jag som sagt åkte hem och duschade, sen kom alex och hans pappa
och hämtade mig, vi åkte ner och hämtade pizza sedan hem till dem och åt.
Därefter slängde vi på "ett gott parti" så himla roligt. Bra kväll för att bara ta det lugnt.
Dock åkte han kl 11.00 imorse, han var tvungen att vara där elller va det nu var.
Saknar honom redan och längtar till att få se honom straxt igen!
Denna veckan blir kort och framförallt riktigt bra skulle jag tro.
Ikväll ska jag troligtvis sova hos Lovisa, imorgon är det första skoldagen.
På tisdag ska jag, trude och antonella ner och handla godis till påskeraden på torsdag.
Onsdag blir det endast soft, sånglektion och allt som vanligt. Kemiprov också.
På torsdag är det påskerad + so-inlämning. På kvällen blir det att passa ungar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback