I start by sayin' that I love you

Hej!
Har inte skrivit på 2 dagar tror jag, och har
verkligen haft jätte mycket att göra precis hela tiden.
Det är just därför, sen vet jag inte riktigt vad jag ska
skriva om, väntar på att Emilia ska ändra min blogg.
Har hittat en supernsnygg bild till header, hoppas det blir bra!
Igår hann jag med hur mycket som helst.
Skolan, jobbade i affären i 2 timmar, tränade,
solade, gick hem, åt mat, pluggade, sov.
Tänkte att jag inte skulle göra alls lika mycket saker idag..
men det blev mycket idag också,
samma saker som igår bara att jag inte jobbade,
och nu sitter jag här och ska snart sätta igång med att plugga.
Vill verkligen inte! Men imorgon är det helg och snart är det lov :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback