I think I start by saying that I love you..

älskling kom hit och sitt ner, låt oss prata
Jag har mycket att säga så jag antar att jag ska börja med
Att säga att jag älskar dig,
Men du vet, det här är inte
Ingen promenad i parken för oss
Jag svär att det bara tar en minut
Du kommer att förstå när jag slutar
Och jag vill inte se dig gråta
Men jag vill inte vara den som berättar en lögn så


Hur låter du det gå? När du,
När du inte vet? vet vad som är på gång
På den
andra sidan av dörren
När du går ut, prata om det
Allt jag försökte komma ihåg att säga
Bara gick ur huvudet
Så jag är inte det bästa men jag kan få dig att förstå
för jag vet


Det finns aldrig en rätt tid att säga adjö
Men jag måste ta första steget
För att du inte ska börja hata mig
För jag känner verkligen inte som jag en gång kände för dig
älskling det är inte du, det är jag
I känner liksom att jag måste komma på vad jag behöver
Det finns aldrig en rätt tid att säga adjö
Men vi vet att vi måste gå
Skilda vägar
Och jag vet att det är svårt men jag måste göra det,
Och det tar kål på mig
r det är aldrig
Rätt tid för att säga adjö 

älskling jag vet att ditt hjärta går sönder 
Tusen gånger hittade jag mig själv frågandes 
frågandes "Varför? Varför?"
Varför jag tar så lång tid att säga detta?
Men tro mig killen jag hade aldrig
Tänkt att krossa din värld
Och jag trodde aldrig 
jag skulle se den dag vi växte isär
Och jag vill veta


Hur låter du det gå? När du,
När du inte vet? vad som är på gång
Den andra sidan av dörren
När du går ut, prata om det 
älskling jag hoppas du förstår 
Vad jag försöker säga.
Vi kan bara inte gå vidare och
låtsas att vi hör ihop 
killen hur kan du inte se det?



Kommentarer

Postat av: SANNA

Så himla bra :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback