tonight I wanna cry

Godmorgon!
So:n gick riktigt bra igår och fysiken görs istället på måndag,
so-inlämningen flyttas fram till efter lovet och den är redan
snart färdig, kan mer än halva kemin som är om 2 veckor
och håller på att höja mig till VG i biologi och HK,
svenska provet vi har på fredag pluggade jag med carina
igår så nu är jag helt säker på allting. Det går jävligt bra nu!!
Hoppas det håller i sig på samma vis också ett tag framåt.
Har inte pratat med Emilia det är därför det heller inte dykt upp
någon ny design. Hade en underbar kväll igår på gårn
tillsammans med mina vänner Teuta och Lovisa..
Enormt glad för Lovisas skull.. :)
Idag hoppas jag på bio: farsan, troligtvis med Lovisa om jag får tag på henne.
jag älskar er ! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback