make me wanna stay with you forever

Det är tråkigt och jobbigt att blogga just nu, har råkat ut för en riktigt bloggtorka.
Har fortfarande 1 bild som ligger och väntar på min dator nere på mina underbara nya jeans
jag köpte i helgen. Lovely! Helgen har varit helt ok, kanske inte den roligaste på länge men.
Igår började jag "mitt nya jobb" jag ska alltså jobba i affären 1 gång i veckan, då ska jag
städa över- och undervåningen. Jobbigt, men lätt värt nu när jag sparar till något...
Hoppas hoppas hoppas det blir av också! :D Kommer bli överlycklig om det löser sig på rätt sätt!
Har iallafall ett stort SO-prov imorgon som jag verkligen hatar att över huvudtaget tänka på....
Nu ska jag gå o göra mig en underbart god sallad som jag redan bestämt..
Hade!

Hoppas även på att Alex kommer hem på Onsdag, han är bra :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback