det är såhär vi vill minnas allt en gång i framtiden

sov somsagt hos alex igår, såg på en brabrabra film med mel gibson
som hette edge of darkness, såg på den och sedan hade vi myskväll.
pratade i timmar o sånt :) älskar dig mest av allting <3
nu sitter jag och grejar med årsboken, snart färdig.
har bara lite bilder kvar och sedan ska även elin få hjälpa
mig med framsidan så det blir färdigt någon gång!
har även världens bestlutsångest över en sak...
jag skulle ju egentligen ha beställt vita converse i veckan men
det har ju inte funnit den storleken, ska jag ta låga istället då?
har så svårt för att bestämma mig verkligen, dem är ju också snygga
men vet inte riktigt vad jag vill ha faktiskt :P isånafall kan jag beställa
de låga idag för att det finns min storlek på lager.. hmmmmm...


eller vänta och kanske köpa dessa..

??????????????


Kommentarer

Postat av: Anonym

jag tycker du ska vänta och ta dem höga :D

jag tycker dem är snygast =)

Men finns dem inte på någon sida alls :S?

Postat av: sofia kylander

Tack! Jo men junkyard är det enda jag vet hur man gör på haha :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback