du kan bli allt du velat vara länge nu

helgsuppdatering..

fredag: var med hemma hos sabina hela kvällen, bra kväll.
sen drog jag och sov hos lovven, somnade tidigt vilket var bra.
lördag: gick upp svintidigt för att vara oerhört trött och för att det var
lördag, åkte med charlotte till nordby där vi skulle gå runt i ca 7 timmar.
jag och lovisa såg nog nästan hela nordby tror jag, vi satt på bänkar,
vi testade soffor, vi kollade igenom alla affärer, vi åt mcdonalds mat,
vi skrattade oss till tomma magar, svettades, blev osams, åt glass osv.
en bra dag med en grymt bra vän som man aldrig kan tröttna på!
åkte hem och gjorde kyckling och pommes med lovisa, sedan kom alex.
idag: umgicks med mamma och pappa som kom hem inatt/imorse.
har precis färgat alex hår och nu ska jag bara ta det lugnt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback