....

öjöjöj, tydligen så är effekten "svartvit" en bra metod för att dölja
ytterliggare mer när man är utan smink fick jag nyss en kommentar om.
riktigt varför det skulle ändra hur jag ser ut för att jag väljer en annan färg
förstår jag inte riktigt, så skriv gärna en förklaring nästa gång också ;)
och nej jag är inte rädd för att visa mig utan smink i färgade bilder
absolut inte, att jag valt att skippa allt det där jobbiga sminket varenda dag
skulle jag mer se som moget än något som är värt att kommentera.
eftersom kommentaren även innehöll något i stil med att du får en
chock när du ser mig utan smink, och vad skulle det ändra att jag
skulle sluta lägga upp bilder? eftersom det är MIN blogg, är det ganska
normalt att jag lägger upp bilder på MIG, hur jag än ser ut för tillfället.
men har sparat alla kommentarer och ska kolla upp det en kväll jag
har tråkigt, och jag vet att man bara får reda på var person bor
men om ni är smarta nog så kanske ni själva förstår att man kan
ringa upp de som äger internetet till personens ip jag hittar.



Här är en bild som togs för ca 2 minuter sedan, OSMINKAD OCH FÄRGAD ;)


Kommentarer

Postat av: patricia

jag var bara tvungen att komentera! det är så typiskt människor för att om man lägger upp en bild på sig själv utan smink och man sen ser bra ut ändå så blir folk svartsjuka och så skyller dem på att bilden är svart/vit, vilket du inte ska bry dig om sofia för du är söt vilket fall som helst:)hon som har komenterat klarar antagligen inte av att du ser bra ut och känner sig väl snyggare genom att skriv a något sånt.. sorgligt, yess :)



kram patricia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback