farmor <3

blandar bilder och tankar på farmor med erik segerstedts fina låt wherever you are
inte ens små tysta steg kan få mig att tänka på annat nu, när allt är som det är
jag saknar farmor extremt mycket idag, gick en sväng på kyrkogården med mamma
förut. vi tänkte på hur orättvist livet var samtidigt som vi passerade grav efter grav
finns så mycket saker jag skulle gjort annorlunda om jag bara kunde, om jag bara visste
hur allting skulle sluta. jag skulle kramat mina vänner extra hårt om jag visste vilket
helvete dem skulle få genomgå. ingen är värd att se en nära person dö utan anledning
gravarna kändes så oberörda, jag skämdes över att det var så längesen sen sist jag
var uppe vid famors grav att jag inte ens kan minnas när, kände mig som en dålig människa.
men inget visste jag när jag var så liten, som jag vet nu.
tänk om man kunde genomföra under som 10åring, vad lätt livet vore då.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback