fredag eftermiddag

idag älskar jag erik grönwall.

sitter i affären och ska snart dra hem, hade cabaré träning precis
innan jag kom hit, riktigt roligt var det och jag skrattade nonstop!
funderar på om jag ska handla eller inte, dock har jag redan handlat
upp matpengarna så nu är det mina egna pengar det går på, inte
lika roligt faktiskt. går hellre hungrig haha. ellinor kommer iallafall
till mig sen när hon kommit hem från strömstad med niklas, då blir
det att göra lite mat och njuta av helgen! denna veckan har gått fort.
bra det, för jag börjar faktiskt sakna mina föräldrar riktigt mycket nu!
neeeeej, nu får jag dra mig. blir nog uppdatering all night long :]


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback