hide and seek

Hur gammal är ditt äldsta hångel? - 91
Yngsta hångel? - 93
Hur många har du varit riktigt kär i? - 2 typ 
Vad tycker du om kärlek? - super när det är bra och värdelöst när det är dåligt typ.
Har du flashat/strippat nångång? - nej
När kramade du någon sist? - idag
Saknar du någon speciell person? - nej
Har du svårt för att bli kär? - nej tror jag inte.
När kysste/hånglade du med någon sist? - 4 timmar sedan typ 
Ångrar du det? - nej
Är du singel? - nej
När fick du senast en komplimang? - igår
Hånglat med nån riktigt ful: - ja
Hånglat med fler än 50 pers: - nej
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: - aldrig att jag skulle göra.
Gjort något riktigt dumt: - ja
Gjort något du verkligen ångrar: - ja
Varit nykter på nyårsafton: - ja
Åkt ambulans: - nej
Blivit polisanmäld: - nej
Fått din mamma att gråta: - ja
Skämts över dina föräldrar: - ja
Skämts över dig själv: - ja
Sagt jag älskar dig och menat det: - ja
Bråkat med din flickvän/pojkvän: - ja
Tar du droger: - aldrig
Vilka kläder sover du i: - trosor
Vad hatar du verkligen: - lök
Varit kär: - är
Är du ensam nu: - nej
Vill du gifta dig: - ja
Vill du ha barn: - ja

 SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng: - alex o jag
Såg dig gråta: - alex
Fick dig att gråta: - bekymmer
Du delade en dricka med: - louise
Du gick på bio med: - alex
Skällde på dig: - alex 


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?

Gråtit: - ja
Kramat någon: - ja
Pussat någon: - ja
Köpt någonting: - ja
Sjungit: - ja
Saknat någon: - ja

HAR JAG?
Digitalkamera: - ja
Telefon på rummet: - ja
Egen dator: - ja
Könssjukdom: - nej
Husdjur: - ja
Bra kompisar: - ja


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback