I can work this out

tjena, sitter borta i affären just nu och tar mig en femmenutare.
ska snart städa klart övervåningen också, har gjort undervåningen med idag.
hade egentligen tänkt att träna och sola idag men jag är nog helt slut när jag är färdig här.
alex kommer iallafall hit snart och så ska vi dra hem och jag ska plugga/greja med årsboken.
Känns alldeles underbart att han är hemma igen! och det kommer bli super att flytta ner
med honom igen sedan efter sommaren. denna veckan har vi fysik-nationellt på onsdag
verkligen inte roligt men det är bara att försöka så gott man kan ändå, hoppas det funkar.
sen har jag bara andra halvan av so:n kvar som rest och sedan höjer jag mig i biologi på fredag.

igår blev det världens mysdag, var nere i solen och tog en glass med alex och sedan
drog vi hem till honom.. han grejade lite med sin pappa och jag fixade svenskan.
sedan föreslog hans pappa att vi skulle grilla och självklart ville vi det! dem körde hem mig
för dem skulle till soptippen och jag slängde mig då i duschen sen kom dem och hämta
mig så drog vi ner och handlade massa. sen var det bara hem och grilla, tog även med mig
pappas kamera till alex så det blev allt några bilder igår som jag snart ska lägga in hade jag tänkt.
sen när vi hade ätit åkte vi ner igen och köpte ett stort lass med godis, det fixade
givetvis alex för han är världens mest underbaraste och bästa pojkvännen som finns!

nepp, nu får jag ta och kila.. måste först hitta orken och sen kan jag göra klart.
glömde förresten att säga att pappa precis håller på att fixa en moped som jag ska låna
nu i några veckor för att kunna köra med typ när jag ska bort och jobba och liknande, gilla.

jag älskar dig alexander rosenbaum! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback