let me be myself

äntligen fredag, denna dagen har varit efterlängtad!
har iallafall fått lite gjort, gjort färdigt nästan hela kemi:n och gjort biologiprovet samt
pluggat på so- och svenska grejerna tills nästa vecka. sitter just nu och väntar på louise
som är påväg hit, hon ska hjälpa mig med årsboken hade jag tänkt, vågar ju inte göra något
själv nästan så haha. sen ikväll blir det väl som vanligt till att vara med alex, inte fel det heller.

och nej, jag har inte kommenterat emilias blogg för alla som masar om det ;)


Kommentarer

Postat av: Anonym

haha fjortis äckel hon har kollat upp ipaddressen o de e dn ditt pucko ;)

Postat av: Anonym

eller så var det alex som kommenterade från min dator "din äckliga" fjortis :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback