mama i'm coming home again

kom hem från stan för en bra stund sedan, har bara inte riktigt orkat skriva förrän nu..
har haft en superbra och framförallt mycket rolig dag med mina föräldrar och världens
mest underbara vän i världen, lovisa! det är märkligt att man verkligen kan ha så roligt.
fick mig iallafall något. hade världens beslutsångest när det gällde 2 olika skolavslutnings
klänningar så ja, det fick bli båda två + en fräsch kavaj! men det är skönt att ha 2 ifall
jag nu skulle ångra mig i sista minut, plus att jag har något att ha på mig på 9:ornas middag.
nu ska jag bara samla mig lite, det är kämpigt att gå i stan och skratta lungorna ur sig haha.
ska snart åka upp till alex iallafall, vi ska nog troligtvis bara ta det lugnt och vänta på att
det ska bli skola igen, nej där skoja jag väldigt.... blir nog film och mys antar jag, inte fel :)



love you!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback