mama put my guns in the ground

sitter i affären och tänker på att jag bööör dra igång med städningen nu.
gjorde inte so:n idag för att jag inte pluggat färdigt så gör det imorgon.
imorgon gör jag iallafall biologin och höjer, finns även en chans för mig att
få VG i matte nu om jag orkar nu på slutet, det är det nog värt skulle jag tro.
blir lika slappt idag, ska bara städa klart och sedan hämta upp alex för han ska
med mig hem och sova där. har sovit med honom i 1-2 veckor nu i rad och det
känns alldeles underbart faktiskt! lite tråkigt att jag inte varit med lovisa eller något bara.
nästa vecka är det iallafall 1 månad kvar till skolaslutningen vilket är riktigt ofattbart.

- fixat skolavslutningsklänning [klart]
- fixat middags-kläder tills 13 juni [klart]
- fixa utväxten och klippa topparna [ska försöka göras en gång till före skolavslutning]
- göra gelénaglar [ska göras en vecka föra skolavslutning]
- få hem nikon D3000 [görs någon vecka före skolavslutning]

finns en del kvar att göra men det betas av :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback