måndag morgon sjuttonde maj

god morgon, nu har jag slutat med alla jobbiga engelska rubrikerna
det blev kämpigt att ständigt komma på nya så från och med nu blir det svenskt haha.
har precis ätit upp frukosten och klockan är tjugo över sju, brukar aldrig vara uppe såhär
tidigt. anders åkte inatt och nu har jag och alex huset för oss själva hela veckan.
ska ut och jobba idag, samt träffa ellinor och hennes hund marco, verkar vara en söt fläck :)
till helgen ska alex troligtvis lana och jag far kanske till ua över dagen på lördag, får se.
nu måste jag göra mig färdig, är trött men får skylla mig själv när jag är uppe såhär tidigt.




bild sedan i lördags, jag lovisa & filip. flera kommer :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback