när tiden inte vill rulla framåt

ibland kan vi vara så nära att jag hör ditt hjärta slå i takt med din puls
det känns häftigt och så mäktigt på samma gång, precis som att du är
en så stor del av mig att om jag skulle lämnat dig skulle inget finnas kvar.
det finns ingen bättre känsla än att vakna upp vid den personen man
älskar mest av allt på hela jorden, så skönt, så tryggt, så hudnära.
varenda gång dörren slängs igen hårt gråter jag lite för mig själv för
att jag är så grymt rädd för att mista dig lite mer, varje gång elaka
ord kastas ur våra munnar så dör jag lite inombords, jag vet inte varför
ibland det händer så mycket eller varför så mycket sägs hela tiden.
men jag vet, att om du skulle lämna mig nu skulle jag inte haft en
aning om vart jag skulle gå eller vad jag skulle göra. finns inget som
är mer perfekt än när två personer älskar varandra över allting annat.
Du är det bästa jag vet. jag älskar dig ♥


Kommentarer

Postat av: mersiha

fiin blogg ;) vad gör du då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback