right beside you

halloj, blev en mysig och rolig kväll igår ändå. kvällen började med
att jag och lovisa grejade för fulla rullar med årsböckerna, senare mot
kvällen kom daniel, blev även bella&tyra show några timmar senare eftersom
det hackade så mycket vid 21:00 så fick vi se det efter istället.
nu är jag hemma och äter världens goaste mackor.
ska snart slänga mig i duschen, sen blir det en heldag med mamma här
hemma, bara slappa och umgås. samt ska jag åka bort till affären och
prata lite med pappa. klockan 2 inatt åker dem och jag är avundsjuk!


angående bella&tyra show igår med gästen kissie..
självklart var detta det bästa programmet på länge
men precis som bella sa, jag förstår inte hur kissie orkar vakna
upp varenda morgon med tanke på hur elak hon är och varit länge
hon var extremt pinsam och det var överhuvudtaget
svårt att titta på för att man ständigt bara skämdes över henne
det roliga var att jag kände mig i henne med tanke på en annan
människa jag vet, t.om här i lilla ed finns det folk som är lika rubbade som henne.
och förresten, alla ni som kollade påm programmet men inte eftersnacket
bör verkligen göra det, för det var nästan mer roligt än själva programmet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback