så många öppna dörrar man slått igen

riktigt varför jag då orkade försöka om och om igen utan mening är någon jag
idag har riktigt svårt att förstå, så glad över att ha någon att titta tillbaka tiden
med och säga fan vad jag är grym som klarade mig en jobbig tid! man är grym
om man vill, orkar och känner för det. det är inte alls många veckor kvar i skolan
men ändå klagar jag, om och om igen klagar jag och antagligen förväntar mig att
det snart ska ta slut, jag är så trött på det så jag vill helst bara grina men sakta
väntar jag medans tiden rullat iväg och sitter kvar här utan att orkat göra något.
jag andas djupt och tackar mig själv varje gång jag orkade ytterliggare en skoldag
det är så här tids som det är svårt att se det positiva i allting när det känns som
att allt ändå kommer komma till ett stort meningslöst svart hål snart. men ändå
sätter jag mig upp nu och tar tag i sista skolarbetet och drömmer mig bort till 11e juni!
mina kawasaki ligger förresten nere på willys nu men eftersom mamma & pappa
inte är hemma kan jag heller inte ta ut dem, sitter dag ut och dag in och väntar på
att nya converse ska komma in på junkyard så jag äntligen kan beställa dem snart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback