spin me around again

Uppdatering.. är fortfarande kvar hos alex, ska sova här hela veckan
eftersom mamma & pappa är borta hela nästa vecka så ska vi sova hos
mig då, underbart :) sen sist jag uppdaterade har vi varit ute med moppen
i crossbanan och kikat haha, hade supertråkigt och var tvungen att hitta på nåt.
nu har vi precis ätit grillat och ska snart med alex & marika ut för han ska övningsköra
sen blir det lite till plugg och sen sova.. skola imorgon, men slapp vecka ändå ;)



Så dyrbar, så sjukligt underbar att det inte går beskriva
finns inget bättre än att åldras med dig kan jag lova
jag vill alltid ha det såhär, ha dig såhär, bredvid mig.
du är en stor del av mitt liv och utan dig funkar det inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback