wake me up when september ends

morgon, vet inte varför men min blogg har krånglat nu
de allra sista gångerna jag skrivit inlägg, går inte att få
texten i mitten. hm, hur som helst. sittter hemma hos alex
nu och klockan är runt 08:10, mamma kommmer snart.
ska åka till skolan o se vad jag kan göra, tror jag åker hem
igen faktiskt för jag ramlade i trappan igår och slog
i tån, hanleden och en liten bit av huvudet, klantig och stressad
som jag är! men nu kan jag knappt röra på tån så ska nog åka
och kolla om det kan vara brutet eller något.. för AJ vad ont
det gör när jag går, ser handikappad ut när jag försöker ta mig fram.
det värsta är ju att jag har ett so:prov idag så måste vara på
skolan sista timmen, om jag inte lyckas lägga fram det tills imorgon..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback