what the hell is going on

hej, nu har jag precis kört hem alex från bussen och duschat.
klantade som sagt till mig ordentligt förut och förstörde framsidan
på min årsbok, blev inte nöjd alls med andra ord så min bästa
mamma ska köpa med en ny bok sedan, räknat med att kunna
ta med den nästa vecka ungefär, inte långt kvar nu!
tiden börjar dra ihop sig, provena börjar sluta i olika ämnen,
stressen sträcker sig över allting och jag önskade jag kunde
låta bli att stressa ihjäl mig hela tiden, önskade jag kunde ta
det som det kommer. men icke, allt ska vara fixat ut i minsta
detalj. blir nog bäst så faktiskt :) nu ska jag iallafall fixa mig
och sedan blir det kalas för lilla Gabriella, alex söta kusin.
ska försöka sätta mig med årsboken (den nya) sen när vi kommer
hem, sen måste jag även plugga på so:n som är imorgon.
det får gå som det går faktiskt, har inte lyckats hålla orken uppe.


planeringar inför denna vecka..
tisdag: plugga på sv. provet vi har på onsdag samt slappa.
onsdag: göra svenskan och so:n, städa och njuta av ledigheten ♥
torsdag: städa och träna.
fredag: städa, träna, handla massa saker inför veckan, krama mamma o pappa osv.
lördag: nostalgi, får se vart kvällen leder men hoppas på en toppenkväll (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback