00.44

Lyssnar på California King bed med Rihanna och gör allt jag inte borde.

River sönder värdefulla lappar och dikter vi gett varandra, river dom i tusen bitar
så många bitar att det inte ens går att se vad det står längre.
Höjer musiken för att känna varenda ton sätta sig ner i huden och sedan
vrida om alla slags känslor jag har i huvudet som bara snurrar runt
Kastar ner alla saker på golvet, blir kvar där en stund och när jag ställer mig upp
känns allt fortfarande så oerhört värdelöst och meningslöst så jag lägger mig ner igen.
Detta funkar inte, det var så längesen jag var ensam sist.
Kan inte sätta mig själv i denna situation. Tänker på alla ord som kastats mellan
våra munnar när tempramentet har satt sina spår i våra fruktansvärda drama-händelser.
Drama, finns det något mer ord som förklarar detta så bra? Jo, kaos.
Mitt huvud är kaos. Allt är kaos. Allt är fel men samtidigt kanske för första gången rätt.
Jag vet inte, vet inte ens vad jag ska tänka.
Skriker lite till inombords, gråter en flod och samlar mig ännu en gång.
Sätter på låtar som påminner mig om dig, detta kommer aldrig ta slut.
Sån stark kärlek att det får mig att tänka på dig precis hela tiden.
Jag önska jag bara kunde, känna... som jag en gång gjort.
Känner mig hemsk, vill inte sitta här och leta fler anledningar till att inte orka mer
Vill istället se alla anledningar till varför jag borde resa mig från golvet och göra
något av mitt liv. Jag fick som jag "ville" och är ändå inte nöjd.
Och jag tror jag vet varför.. för det var inte såhär jag ville ha det i vilket fall.
Kommer aldrig bli som från början igen, kommer aldrig komma samma känslor igen,
Jag är förstörd, skål på er och ha en förjävla bra fredagsnatt!


Kommentarer

Postat av: emilia

om du verkligen vill så kommer du kommer över det. iallafall alla tankar du tänker nu. det kommer gå över. men klart som fan du aldrig kommer komma över alex, det fattar vilken person som helst. men du kommer kunna gå vidare och må bättre :) lovar dig! bara du ger det tid :) puss ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback