09.47

Känns som denna dagen redan varit otroligt lång och längre ska den bli.
Den kommer nog aldrig ta slut. Har tänkt hela morgonen på familjen Månsson
och min allra bästa vän. Jag är skakis, jag är så nervös att jag ska göra fel
Att jag ska säga något fel eller göra något opassande. Jag frågade min mamma
för några dagar sedan varför vi aldrig hade en begravning för min farmor
och vet ni vad hon svarade? - Vad pratar du om? Klart vi hade det.
Jag kan inte minnas att vi haft det, det var troligtvis helt black out och
jag är så rädd för att bete mig fel. Vill krama hela familjen, vill vara med dom
hela tiden och visa att jag finns för dom. Det gör så ont och hon kommer
föralltid vara saknad, men ändå är det inte jag som bär på den djupaste sorgen.
Fy farao.. Kram på er! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback