10.58

orkar inte uppdatera, somnade halv 9 igår och är fortfarande supertrött

hade rengöring, ansiktsmassage, peeling och mask osv idag på hantverken
nu sitter jag på svensilisvenskan och ska snart börja
efter lunchen bär det av bort till badhuset, jag har längtat efter detta en vecka nu!
efter skolan blir det antingen fika eller äta på pingvin, jag skiter i den jävla dieten
denna veckan. det har varit för mycket och jag har ändå inte kunnat koncentrera mig.
ikväll kanske det blir fest men vet inte riktigt än
ullared blev inställd pågrund av någon sjuk i släkten
blir troligtvis nästa helg och då blir det även något med klassen på söndag tror jag (?)
inte långt kvar till min födelsedag nu och på söndag fyller min bror !!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback