11.05

ikväll blir det saw 3 i 3D tillsammans med min kärlek, ska bli mysigt med bio!

imorgon åker jag hem och träffar tjejerna och vi börjar fixa oss osv :)
sen så bär det av till marcus.. kommer bli bra, och om några helger är det min födelsedag
och om ni bara visste vad jag har längtat. kommer bli grymt då också hoppas jag.
underbara människor kommer och jag kan inte annat än att längta
snart är det jul också.. inte fel det heller! och snart är det inte långt kvar tills jag
och alex åker utomlands.. ja, han vet redan om det tyvärr.
jag och min underbara bästa vän och kärlek i vår fina lägenhet! :)
jag älskar dig ♥


Kommentarer

Postat av: bobo

älskar dig med gumman :)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback