11.25

vilket jävla natt.

jag och min sötnos åkte till atlet (gymmet) igår vid 11 på kvällen med mopeden
vi tränade, solade och duschade och blev färdig 2-halv 3, när vi kommer ut
och ska starta mopeden så startar den inte................
så vi GICK och ledde den enda hem till honom igen.
uppför grenebacken klockan 3 på natten.
när vi kom hem såg vi iallafall 3 avsnitt av sunes jul, rudolf ♥
skrattar så jag nästan hamnar i fosterställning.
finns inget bättre sätt att välkomma julen på, och snart min födelsedag!
jag skulle egentligen ha jobbat idag vid 10 men försov mig (uträknat?)
och vaknade 11. nu är jag hemma och skiter i att jobba före lunchen
och börjar vid 2 istället och jobbar tills vi slutar vid 6.
fika ska jag göra på lunchen med emilia (och amanda?) :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback